SELAMAT DATANG AND WELCOME

Keluarga Puang Hjh. Bannya Bt Andi Berro


Sunday 20 May 2012

Pertandingan kawat kaki Daerah Kinta Utara.

Pertandingan kawat kaki Peringakat Daerah Kinta Utara telah diadakan pada tarikh 14hb Mac 2012 di Pusat latihan tentera udara Ipoh. Pertandingan diadakan serentak dengan peringkat SK, SM dan NGO. SK Seri Kelebang telah menghantar peserta ke pertandingan tersebut.
Wajah-wajah keriangan setelah selesai pertandingan tersebut. SK Seri Kelebang telah muncul Naib Johan pertandingan kawat kaki peringkat sekolah rendah Kinta Utara bagi tahun 2012.
SK Seri Kelebang juga telah menghantar peserta perempuan ke pertandingan kawat kaki tersebut. Pn. Hariati dan Cik Ummi bertungkus lumus untuk melatih bebudak ni.. tak kira panas ke hujan ke... latihan tetap diteruskan... boleh jadi calon APC.....  2012 ni ba... hehehehe.... aminnnn....
 Sempat juga aku abadikan gambar kenangan bersama-sama dengan sebahagian peserta kawat kaki ni, yang lain-lain entah gi man gamaknya,... ronda- ronda kata dema,... entah le deme...
Suasana riang dan sedih juga,... sebab cuma dapat tempat ke 3,... apa-apa pun tahniah kepada kome semua telah bertungkus lumus berlatih dan tahun depan cuba lagi.... perjalanan masih jauh lagi..









































































No comments:

Post a Comment