SELAMAT DATANG AND WELCOME

Keluarga Puang Hjh. Bannya Bt Andi Berro


Wednesday 4 April 2012

Pengantarabangsaan sekolah.

Menyambut tetamu dari Sekolah Perguruan As Syafia'iah Internasional Medan Indonesia dalam program pengantarabangsaan sekolah diantara Sk Seri Kelebang dan SPASI Medan Indonesia. Program ini adalah usaha PIBG  dalam mereliasasikan Program Pengantarabangsaan Sekolah.

 Taklimat disampaikan oleh Guru Besar SK Seri Kelebang dan taklimat balas oleh Bapak Kepala Sekolah Perguruan As Syafia'iah Internasional Medan.

 Rombongan dari Medan ini terdiri dari 11 orang tenaga pengajar dan muridnya seorang dari kelas sekolah dasar (SD)dan seramai 12 orang dari murid sekolah menengah atas. (SMA).

 Persembahan selamat datang,... tarian zapin dari murid-murid tahun tiga sk seri kelebang telah dipersembahkan kepada tetamu rombongan dari Medan.

 Persembahan dari Sekolah Perguruan As Syafia'iah Internasional Medan telah dipersembahkan kepada warga Sk Seri Kelebang. Tarian apa itu.... gue enggak tau dong... sorry ya..

 Guru Besar telah menyampaikan cenderahati kenang-kenangan kepada Pengurusan Sekolah Perguruan As Syafia'iah Medan.

Setelah selesai lawatan dan kami bergambar bersama-sama untuk dimemorikan bersama dalam program pengantarabangsaan sekolah. Terima kasih kepada Dato' Wira dan YPD PIBG Sk Seri Kelebang di atas usaha tuan-tuan sehingga selesainya majlis tersebut.

No comments:

Post a Comment